Maksymalne wykorzystanie przestrzeni małego biura zawsze było nie lada wyzwaniem. Jednym z lepszych sposobów na to okazywała się zmiana aranżacji biura na otwartą przestrzeń.
Aranżacja biur typu open space miała za zadanie ułatwienie pracownikom komunikacji i optymalne wykorzystanie dostępnego miejsca. Niestety jednak tego typu rozwiązanie nie zawsze sprawdza się tak jakbyśmy tego oczekiwali. W open space’ach często panuje chaos, a pracownicy zamiast współpracować, zwykle tylko sobie wzajemnie przeszkadzają. To przekłada się z kolei na szybsze zmęczenie i frustrację, a w konsekwencji na spadek wydajności. Na szczęście jest prosty sposób na to, aby oddzielić stanowiska pracy bez kosztownego remontu.
Ścianki działowe w aranżacji biura
Ustawianie ścianek działowych w niewielkich biurach stało się już standardem. Nowoczesne przegrody wykonane z paneli szklanych, płyt wiórowych czy sklejki zapewniają doskonałą izolację dźwięku. Są również bardzo proste w montażu. Nie trzeba robić żadnych skomplikowanych prac, aby zamontować ściankę działową w dowolnym miejscu. – https://www.10office.pl/scianki-dzialowe
Główne zalety ścianek działowych w biurze
Nowoczesne ścianki działowe są bardzo lekkie i wąskie. Dzięki temu nie uszczuplają niewielkiej przestrzeni i nie zabierają cennego metrażu. Wysokie ścianki działowe sięgające sufitu pozwalają na wyciszenie poszczególnych sektorów biura. Ścianki działowe pełnią również funkcję estetyczną. Przegrody wykonane są z przejrzystych materiałów i świetnie wkomponowują się w poszczególne stylizacje biurowe.
Jakie ścianki biurowe warto wybrać?
W sklepach z wyposażeniem biur znajdziemy różnego rodzaju ścianki działowe. Wybór tej właściwej powinien opierać się na naszych indywidualnych potrzebach. Wśród dostępnych ścianek działowych znajdziemy zarówno te przymocowane do biurek jak i ruchome. Ścianki działowe biurowe będą różnić się również wysokością oraz sposobem montażu. Wysokie ścianki zamontowane po bokach i na wprost, zapewnią pracownikowi dużą prywatność i wyciszenie, ale utrudnią kontakt z innymi współpracownikami. Z kolei niższe ścianki działowe skutecznie zmniejszą rozproszenie uwagi, ale nie będą znacząco utrudniać kontaktu między pracownikami.
Leave a Reply